?

Att en del orkar? som bara sitter och skriver anonyma kommentarer.
inte snälla heller , utan elaka , halv taskiga saker
bara för att liksom.
Vad får man ut av det som människa??????
Mår ni bättre? får ni bättre själv känsla?
eller vill ni bara ha en reaktion?
utan liv verkar ni va iallafall.....

visst alla har vi olika åsikter här i världen
men om man sen törs stå för dom är ju en annan femma tydligen

äsch elaka typer, det slår bara tillbaka på er på ett eller annat sätt....

men det som är kraftigt störande , är sådana annonyma kommentarer
dom ska verka så smarta
sen om de totalt missat poängen i det man skrivit
eller inte läst allt man skrivit
utan bara är så totalt blåsta så dom inte fattar det man skrivit....
ni är ju rätt underhållande.

men kommentera på....
men läs då allt man skriver
alla inlägg om kanske just det ämnet ,,
för smart verkar du inte vara bruden
tyvärr.....

för hade du varit det hade du stått för dina åsikter
rak i ryggen liksom
bara patetiskt just nu!

ta åt er gör det om ni håller på
ni andra kan skita i detta helt onödiga och ointressanta inlägg....

mamma linda har inget annat att störa sig på för tillfället :P
sur är jag som ättika om inte värre
jag kommer fan aldrig greja teorin,,, imorgon ska min körskolelärare få
lära mig en hel del!!! :)
för nu har jag fått kortslutning i hjärnan och vill bara grååååååta

Postat av: Anna, mamma till Elis

Håller med dig! Anonymt är ju bara dumt..

2009-09-27 @ 15:58:04
URL: http://annasara.net
Postat av: Åsa (undersköterskan)

Syftar du på att jag har varit elak i mitt inlägg?



Jag vill bara att du ska förstå att dom gör sitt bästa för att ditt barn ska få den bästa vården. Det jag menar är inte att låta elak eller dryg, utan jag vill bara få dig att förstå att vi vill hjälpa ditt barn..



2009-09-27 @ 18:36:06

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: