hejsan hejsan

åh en skön morgon hr man fått idag av sina små
de slog upp sina blå runt nio tiden
(alina vaknade vid 6 fick välling åh somna om )

så vi har segstartat idag
chloe och hugo kom hem vid 12 igår natt
haha
helt utslagna var dom och dom hade haft super skoj!!!

:)
neo är tok impad av hugos häftiga ballong
haha

hm undra om man ska tvinga michaela att svänga förbi här
om hon ska ned över :):)
mannen får ringa åh tjata på hennes man :P:P

för jag ska klä på mig och ge mig ut en sväng!

sen får man väll sitta och rensa hela dagen
för de ska ju säljas.....

nej nu ska jag klä på mig
och slänga mig på moppen!!!!!
se om man får nån jaktlycka idag då

och nu hoppas jag inte att fel människa tog åt sig av mitt förra inlägg!!


skit samma nu ska jag klä på mig


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: