sucka

barnen är sjuka..
hugo har just nu 39,5 graders feber och då har han fått alvedon
(för ca 30 min sen) innan han fick alvedonen stanna
termometern på 39,9 så hela 0,4 g har febern sjunkit
jippie!!! Not....

Lillsessan har sovit hela dagen
man har fått väcka henne för käk....
och febern har gått ned med hjälp av alvedon sup :)

men nu på kvällen kom chloe och hade tok ont i huvudet :(
både hon och hugo har super ont

åh ja klart vi ska bli sjuka jajamensan......

fixat en massa här hemma
börjar bli lite less på att gå hemma jämt :)
men men allt för lillsessan..
ska ju hoppa in på extra pass...

men lär få mer jobb så fort man har fått körkort antar jag.....

nu tror jag att jag ska hoppa in i duschen
sen skriva typ 100 sidor åt karln :(
för att fixa till  saker han strula till med långt tebax.....
så hans skuld på vägverket minskar lite :)
men klart jag åker på det <3

men lär väll fastna i telefon en sväng oxå :)

*sneezes* ... Sorry, I'm allergic to bullshit.



Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: