telefonkö

finns det något drygare?????
att få hjälp verkar vara svårt....

men idag fick jag en chock
fort kom man fram
och fort fixa dom till det dom strulat till med :)
och så fixa dom till så man får månads räkning på bredbandet oxå
tackar tackar sådan service kan man inte gnälla på!!

en lugn dag idag
lämna neo på dagis
jag och alina gick hem surra lite i telefon
sen viiiiiila vid 2 som 2 prinsessor <3

hämtade neo på dagis
de 2 stora kom
så städade vi överallt, dammsög
plocka undan alla tvättade kläder
u name it

just nu inväntar vi pappan för vi ska äta plättar idag
och tyvärr tyvärr så kan jag inte göra pannkakssmet... :)
kan göra mycket men inte det
fattar inte får jämt klumpar även om jag vispar med elvisp

jag körde jämt sådan där halvdan färdig mix
man bara häller i vatten typ sen e det färdigt hahaha
(innan jag och kent vart i lag)

men men han kan så han får göra
jag steker dom

höres lite senare

på 2 timmar fick jag ihop 4,5 kg svamp igår
inte illa!!!


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: