trött

och sliten hård dag idag.....
plugga teori och körde, hem dona, och iväg på föräldra möte

jupp jupp

många skriver att lektionerna är dyra
men är det dubbel eller enkel ni har?
för 70 min kostar det 720 kr
om man inte köper nå sådant är paket som jag gjort.
då blir det lite billigare
men det är säkert billigare uppe i sundsvall

och jag måste skriva av mig hur det går med körkortet....
annars vet jag att jag kommer skita i det igen
jag måste ha pressen på mig
pga vissa skäl....
så skriver jag öppet om det så känns det mer :)
sen kan ni ju få gotta er i om det skiter sig totalt för en också :P:P:P

nej nu ska jag duscha sen i säng
för imorgon ska man iväg på utbildning då,
blir skönt att bara jag , kent och alina kommer iväg ibland
kommer bli trevligt att träffa alla föräldrar igen...

hoppas ni haft en bra dag


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: