vinden har vänt

:)
idag klev man upp tidigt, slängde mig i duschen vid 7....
halvsov där inne i en halvtimma ungefär
sen gjorde man iordning sig och stor barnen och neo...
gick med stor barnen till skolan, gick vidare sen till bussen

in körde och bara för att jag frågade om saxsväng och liknande innan vi började
vem fick inte vända i korsningar och backa hela lektionen då????
haha precis
menmen nu sitter det iallafall
enda jag behöver är en stor dos självförtroende......

sen gjorde man fas A och B
jag fick 63 rätt på båda wiiiiehooooo
saker faller på plats....

så kom man nyss hem då.
klart karln ska komma med nyheter som gjorde mig lite halvsur
då dagis här helt plötsligt eller en fröken sa att neo inte får vara där på torsdagar??
öh nehe blir då mitt svar, som jag förståt det så fick han det när Alina har tid på hab
så nu sitter jag och inväntar samtal från rektorn.......

för får storbarnen fritids de timmar vi behöver just pga hab tiderna
varför ska vi då inte få ha dagis?
lätt att ha med honom och lära sig saker samtidigt
suuuuuck

alltid något som ska sätta sig på tvären...

och jo sassa jag förstår precis vad du menar.....
när man berättar för folk att alina har ds
så blir en del  repliker tillbaka
-men åh va kul , de barnen är ju helt underbara,de är så glada jämt
eller
oj jag beklagar

svårt att säga grattis till bebisen typ?

men de flesta får man mer normal respons ifrån
och en del vill ha en förklaring till vad det är....

jag brukar referera till joelbitar som gick på barntv förr i tiden :)
då vet de flesta vad man pratar om då!!!..

nej alla barn ser olika ut normalstörd som utvecklings störd
tur är väll det.....

mat dags för nu hör jag stor barnen komma

just ja Neo kan teckna titta på teckenspråk.han sätter fingret vid ögat
och drar utåt ,ska ju va 2 fingrar men detaljer, han hajar liksom skoj det

Postat av: sassa

ja men eller hur.. varför ser inte bara folk att man fått en liten bebis.. inte en bebis med ett syndrom lr diagnos av nåt slag.. Näe folk är SJUKT funktionshindrade i sitt tankesätt.. men men idioter finns ÖVERALLT. Du har en helt otroligt fin familj tycker jag! O du lycka nu till me HAB... o LÅT DOM INTE TRYCKA PÅ ER saker som håller tillbaka sessan nu,NI VET BÄST! massa massa massa kramar

2009-09-28 @ 20:11:47

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: