ångest

ja som faen.. :(
på måndag kör vi igång....
med badningen, hua huahua
badkläder :(
hm ska ha shorts på mig :P
med min mage.
haha jo den ser för jäklig ut....

idag körde jag tio min på raken på träningsgrejen
jag kom 3,7 km brände 100 kalorier
wiiehoo
ananrs har jag bara kört 1 km i taget 5 gånger om dagen :P
men nu börjar väll kondisen komma igång
och även magmusklerna för fy vad ont man haft ibland
otränad mage som bara den :(

jag tror jag ska börja gnälla lite mer över alina här i bloggen
för då händer det en massa saker här hemma med henne
Eller så kanske det är mamma linda som ser på henne med andra ögon :P

nu de senaste 2 dagarna har hon ätit enorma mängder, sovit en massa och börjat prata
hur mycket som hellst , skrattar hela tiden och ligger och surrar hela tiden
och grinar som aldrig förr??? haha jaja underbart med utveckling

hon har fortfarande en massa prickar överallt
fått en ny svärm på ena benet i olika storlekar
men jag tror det beror på cortisonen hon får i sig varje dag
kanske kanske.....

nä nu ska vi göra iordning ett mat schema för några veckor fram
allt blir så mycket roligare och enklare om man har en ''matsedel''

sen ska jag köra igång med antingen en 3 dagars fasta eller  5 dagars
så kroppen får ''rensas'' ut helt..
nu när man slutat röka och grejer
2 mån nu... den ni trodde jag aldrig
2 hela månader..... fy vad nöjd jag är....

hörs senare då.

Postat av: ewe

Ja det börjar kännas som en tävling det här.. suck

2010-04-09 @ 15:34:09
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: