badet

igår var jag och alina in på badet på hab
för ''prova på'' gången
man provar ut div flyt grejer och så

haha alina toook njöt
det var ju varmt (34grader) och ett super stooort badkar
så min lilla sessa njöt i stora drag när mamman drog runt henne
och hade sig...
hittade ett par grejer som passa utmärkt
så nu har vi skolats in där
nästa måndag kör vi igång ....

alina fick beröm för att hon var så duktig
alla får ta och pilla på min bebis utan proteser ifrån henne <3
så duktig så

så få se 8 gånger nu då
sen kan man få träning om man vill det
känns som om att det ksulle va en bra grej för oss.....

visar sig visar sig

sen har vi ju pratat om extra näring....
få se hur det slutar då
för vi ska ju på uppföljning utav astman nu i slutet av mån
få se vad den dr säger om extra näring :)

haha ja hmm inte bara 1 dr i minis liv
vi har 4 ''ordinära'' sen alla extra som tillkommer
vid behov haha
japp så om ni tycker jag e förvirrad nu vet ni varför :)

nu ska jag hoppa in i duschen
efter en halv sömnlös natt och hård träning på tränaren här hemma
så känns det som om att det är ett måste.....

vi har inte fått sova ordentligt sen i fredags
alina har ont ont ont
hoppas det går över snart <3


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: