hab planeringen

gick fin fint igår.....
men jag tycker ändå en del ''mål''
är lite för hårda...... för om man kollar på alinas storebror
som blir 2 i juli så pratas det ju inte helt rent och typ endast de 11 ord han ska för sin ålder :)
varför ska jag då börja tokträna språket med en 10 mån bebis?
jaja
det blir säkert bra :)

igår vart lillsessan 10 månader
2 mån sen är hon 1 år
helt otroligt vad fort allt gått.....
så mycket saker vi lyckats göra på ett år

och allt till det bättre.....

igår böt jag däck på bilen helt själv!!!!
den ni
men det gjorde jag bara då det vart tokmycket folk på gubbens jobb :(
och han vart ju själv pga vissa tråkigheter :(

fredag idag, disco dags
ska vara med och pyssla på discot ikväll då
skoj skoj

få se vad mer som sker
snart börjar jag skriva ordentligt igen :)

den sötaste av oss.... <3 10 mån <3


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: