ibland

så tror jag att alina aldrig kommer kunna
sitta eller gå eller krypa :(

sen blir man så tok förvånad när man ser små små saker
idag när jag skulle hämt aupp henne efter hon sovit lunch
när jag öppnar dörren ser jag en hand på kanten av sängen
och en liten tjej som förösker dra sig uppåt :)

hahaha jag vart så paff
så jag började skratta rakt ut
lilla alina börjar tok skratta hon med och släpper taget
men hihi hon har börjat testa lite :)

för använda sina ben till att stödja sig med är heeelt överskattat
varför ska man göra det för?
jag blir ju buren överallt...

haha
jaja alla barn är i sin takt och alina är där hon ska
hon e ju så duktig på en massa annat...
men nu vill jag ha astma utredningen , så vi kan få extra näring
för det behövs..... och de ska göra den först innan hon får något.

musse pigg är en favorit och att hon känner igen ljudet när det börjar är häftigt
då vänder hon sig det eller rullar till tvn <3
hon kan sitt namn oxå (ja man tar inte mycket förgivet längre)
men ropar vi alina eller iiiina nu så vänder hon sig emot oss
stora tjejen
räcker ut armarna emot en när man frågar om hon vill komma....

hon kan hon med.... äsch allt kommer ju komma i sinom tid
men ibland bara ibland undrar man hur det ska gå till :):)
för alina kan slänga sina kroppsdelar åt håll jag inte trodde var möjlig för folk att göra ..

nu ska jag hoppa in i duschen

en händelserik torsdag idag, både bullbak och ridning har vi hunnit med

tjingeling


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: