booooring

någon som vill göra en ny design till min blogg????????

idag har vi varit till huddik
chloe hade ridning
sen ska chloe börja med gitarr och
hugo ska börja med piano


pratade även med hab och barnmottagningen idag.
vi hade tydligen en tid där den 3e sept jaja trevligt
kan ni skicka ut info till mig också tack!
:)
men att huvudet ändra form var kanske inte helt ovanligt
men de ville kolla på det....
så då va det fixat

sjukgymnasten kommer på torsdag

alla papper som ska vara i fyllda är inlämnade
(med 4 barn blir det en hel del papper i och med skolstarten)

fan jag har sovit bra i 2 nätter nu
och underverk sker här hemma ..
så nu hoppas vi att det sovningen håller i sig


men snälla någon som vill designa om min blogg??
så jag får lust åh skriva en massa roligt igen


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: