sätter sig själv

japp
våran älskade lilla Alina sätter sig upp själv av och till nu
och det har bara kommit på 2 dagar ?
häftigt
och hon e så took nöjd
till veckan blir det hab och dagis möte...
nu börjar allvaret igen :)

äta själv kan hon oxå:


idag vart lill rummet äntligen fääärdigt
så fint så


före:

alla fläckar fanns redan när vi flyttade in!!!!

efter:
fler efter bilder kommer

annars spenderar jag dagarna med detta ;P


ha det bra alla

Postat av: faster josse

Snyggaste fondväggen =)

2010-08-18 @ 00:03:32
Postat av: Mary

Åh vad fin hon är lillfröken och duktig! Rummet blev jättefint!

2010-08-18 @ 07:50:08
URL: http://frokenkrumbukta.blogg.se/
Postat av: Eva

gör du om mitt hem utan vidare sådär hur ska jag nu känna igen mig när jag kommer hem ??? ;P



saknar er alla men snart kommer jag hem tack gode gud vad skönt det ska bli med morgon kaffe och skitsnack he he puss och kram på heeela familjen pettersson

2010-08-20 @ 01:51:51

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: