jöbb

ja nu har man jobbat som en tok
och haft en massa inbokat..
man har blivit bortskämd helt enketl
så vart det januari och februari ...
välkommen till verkligheten typ :)
hahaha
suck suck
så nu e man timmis igen på allvar suuuuck
gillade att ha många inbokade timmar i förväg :):)

jaja sommaren kommer fort
*i hope*
för då kommer man få en sommar rad
me liike a lot!!

fyndat en mass apå media market
i mellandags på rean
eller gubben gjorde iallafall...

hm anna du har så rätt
har liksom inte tänkt på det på det viset :)
hon kan ju inte sätt ord på det hela!
så hon visar det rätt bra med kroppsspråk
och hur hon vill!!
men att dom är lite extra envisa det tycker jag allt :)

men jaaa , jag måst eju hitta rätt sätt att övertala henne att vissa saker är jätte roligt att lära sig
som tex att borsta tänderna som vi har liiiite problem med just nu :)
men men man ska veta att man lever oxå.....

känns som om att jag har sökt 100 olika jobb...
få se om man får svar snart eller om man får söka 100 till :(

har jag sagt det här?
att till våren ska jag läsa lit epå komvux igen
måste få den där matte b kursen sucka
och lite nadra kurser
alla poäng är bra poäng :)

nej slut surrat
vi får höras en annan dag


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: