-30

var det imorse när jag klev upp..
bara ut och starta bilen
snäll som han är så startade han direkt ....

tror lilla damen kommer dra sig framåt snart
hon är ju snabb på att rulla kors och tvärs åt alla håll
(men åt höger går det snabbast)
men nu håller hon på att böka sig framåt
på röda mattan då lyckas hon dra sig framåt lite gran
så ja det är på gång

att sitta är hon inte alls duktig på
att sitta i stol och andra saker med stöd runt då är hon super duktig
men sitter hon själv ja då välter vi direkt åt något håll
:P
haha men med hennes kort armar är det inte lätt....

men jag har märkt att hon hellre sitter och håller i sina händer
och studerar saker innan hon ens försöker ta tag i något

så det kommer det kommer nån dag :)

nu ska jag byta om och åka till huddik
hjälpe grannen

min katt mår väldigt bra
han ser nöjd ut......
få se hur tjock han kommer bli nu då

Postat av: Mary

Jag och Tyra hejar på! Snart är hon nog snabb som blixten till sladdarna :-)

2010-02-24 @ 15:24:21
URL: http://frokenkrumbukta.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: