:)

hejsan
har haft fullt upp här hemma och med farmen :)

hade kalas för hugo i lördags , tror det gick hem 7 glada barn
*full proppade i godisar iallafall :)*

sen idag fick man en ny tatuering i nacken
jätte bra och den täcker över den gammla
skönt det :)
men pain pain pain.........
ska bara fin slipas lite till med skuggor och grejs
men jag pallade inte det idag
fy vad ont det gör i nacken och man sväller ju upp som en ballong

syndat har jag gjort idag oxå....
rökt med andra ord.....
fy på mig..

vad mer, jo klart man bet av en tand när man åt ett chips ?
men japp den lagningen vill inte bo i mig
så snart tar dom väll bort den tanden
kommer väll få fin fin tandgrejs innan man e 35 känns det som :(

suck alltid är det något som ska jävlas
så få se ska ringa folktandvården imorgon
för jag har alltid gått hos en privat då jag e tok rädd
men nu orka dom verkar ju inte kunna heller
för det är 3 gången den lossnar
då blir man lite less,för betala fullt pris får man ju mer än gärna göra varje gång :(

gnäll gnäll gnäll

imorgon är det måndag
undra vad vi ska hitta på då???

vill ha sommar nu, så hösten snart kommer igen
jag e sugen på att plocka svamp

natti natt


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: