hejsan

hallå där ute.. har ni lika fint som vi har det????
snön som faller av och till hela tiden
plus fin fina vindar????
vill ha sommar nu

dag5 HELT UTAN CIGG
men tankarna går på hög varv och allt luktar skumt :(
:)
men jag kan nog kalla mig själv rökfri nu
15 år inget uppehåll
efter 5 dagars uppehåll då e man fan rökfri :)

vart en sväng till huddik idag
inhandlade blöjor till neo , yoghurtar till barnen
och grejer till huuuuugoos party

det vart billigare än vad jag trodde....

sen ringde pappa kent när vi var inne på dollarstore
provsvaren had ekommit tillbaka
alinas provsvar är helt perfekta :)
sköldkörteln helt normal och ingen gluten allergi
wiiiieeehooooo
här ska firas :):)
hua skönt besked

imorgon är det ögonläkarens tur
få se hur allt går till där då.....

haft fullt upp i flera dagar, i tisdags var jag och bebis till kyrkis
gjorde handavtryck och grejer
sen har vi faster josefin på besök
så mamma linda fick lyx imorse inga små barn
med i bilen när pappan skulle på jobbet :):)

nu ska jag duscha sen glo på tv
tidigt isäng för kl 8 ska vi infinna oss på sjukhuset

Postat av: Mary

Vad skönt att ni fått tillbaka testsvar på gluten och sköldkörtel, när gjorde ni testerna? Vi ska göra testerna den 1 mars så jag funderar på hur lång tid det tar att få provsvaren, på ett ungefär :-) kram

2010-02-04 @ 09:15:24
URL: http://frokenkrumbukta.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: