panik på e4an

japp det fick man idag ...
jag och chloe skulle ta en sväng in till huddik
efter harmånger så börjar bilen rycka och sluta fungera på gasen?
öööh skit kul liksom

efter en sväng och mitt i ett stignings fält
där dör bilen
panik panik panik
mannen i ena örat blicken i backspegeln
medans man frenetiskt försöker starta bil fan
efter lite svordommar och slag
så starta skiten igen

gasa fan in till närmsta p-plats
bra ska svänga in då dör den igen
rullar lite snyggt in i stor snö högen
då det snöat inatt och inge hade plogat parkeringsfickorna
treeeeeeeevligt

så efter mycket om och men
så kom karln och grannen
hade med sig diesel
(men kunde omöjligt vara det alltså)
sen nå skit man häller i dieseln
ifall det hamnat nå skit nånstans i bilfan
så den gick till sig igen
men faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
va elak jag vart....

mitt under all panik
så får man fråga nu hinner vi inte handla kläder va mamma???
:):)
haha älskade unge....

så nu e det införskaffat oljefilter och dieselfilter


fy faaaaaaaaaaaaaaaaan vad jag hatar bilar

men men allt löste sig
nu ska jag byta om hejhopp


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: