sliten

och trött sitter man här..
var in till huddik idag och shoppade
nej det kan man fan inte kalla det ....
vi handla hem mat
fynda lite små saker till barnen och jätte fina skor till neo
2 par 59 kr st ordinarie var 249 och 359
inte grinade jag när jag betalade dom heller.....

köpte nya nappar till alina idag oxå
hon har ju börjat dregla nå enormt
och fått utslag runt hela munnen
men innan vi kom på vad som orsakade alla s,å utslag
det tog ett tag men nu är problemet löst
nu har hon fått fin fina nappar som ser ut som ja
fjärilar?? det är bara en rosa söt båge runt
inget tjockt elände som täcker upp hela munnen :)
trodde hon skulle bli lite svår övertalad att ta de nya napparna då dom e
''rakare'' i nappen än vad hon hade innan
men nej hon tog dom direkt
sen är de super enkel för henne att hålla i oxå...

mmmm jag vet
jag är rätt dålig på att förklara saker
men ni som har barn ni vet vilka nappar jag menar
äh tar kort nån dag.....
:)

snöstorm inne i huddik inte kul alls med 3 barn
men men bara härda ut .

det gick ju iallafall.

kom hem in med allt , ned på byn fixa 3 saker
hem hugo och chloe dona till sig
det var ju disco tajm idag igen

packade upp allt
och upptäckte att man typ glömt 2 viktiga saker
suuuuuuuuck
vi tar dom en annan dag

ätit havregrynsgröt nu varje morgon
alla barn gillar det
så nu får man koka det varje morgon

ja jag vet jag förstår er
nu ska jag gå och sova
trött trött trött

ha en trevlig helg
<3

Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

Haha dom napparna är skit bekväma, bara ha dom runt lillfingret om man gör något så dom ej försvinner, sen är dom bra söta oxå! =)

2010-02-19 @ 23:20:29
URL: http://thinajonas.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: