dag2

ok
igår rökte jag 3 cigg på hela dagen.....
den ni
imponerad av mig själv.... lite iallafall

imorse behövde jag inte gå ut och röka heller
(annars brukar det vara nr 1 på listan)
rökte första ciggen nu vid halv ett
rösten i huvudet vann då
men tog 2 bloss insåg att det smaka äckligt och fimpa ?

så förändring är på gång helt klart
jag har inget nikotin sug alls
men men inte lätt för hjärnan
när den är inställd på cigg mode jämt
den måsted hitta annat att tänka på

få se vad man hittar på

här är det sjukstuga
hosta har vi alla fått
?
det hela började med att alina fick hosta och rosslig
men hon var ju inte sjuk som dr sa 3 dagar på raken på vårdcentralen
hur kan vi då alla andra få samma sak nu 3 dagar senare?????????
hmhmhm

nej nu ska ajg hitta på annat
söka nå jobb tror jag :)
sugen på något kvälls/natt jobb
så skriva cv kanske man ska roa sig med då *blä*
personliga brevet vart klart igår
så ja cv here i come


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: