?????

min bebis har växt under natten????
byxor hon kunnat haft i st 62/68 sitter inte alls bra
ser ut som om hon väntar hög vatten

ååååh
så nu ska jag och pappan roa
oss med att sortera ut kläder
= prova byxor på den lilla damen

ååååhhhh 74 är väll alldeles för stort
what to do ????

men hon har vuxit iallafall
en stor händelse då man ser på kläderna att hon vuxit :)

Postat av: Maria

Hej!

Känner så väl igen mig i dina tankar, vad ska de kunna vid en viss ålder. Man funderar och jämför. Det har/är en last för mig... att jag jämför Saga med andra. Dock bara med andra DS-barn. Jag lär mig sakta men säkert att de är SÅÅÅ olika. En del är tidiga med en del saker och senare med andra.

Saga satt själv när hon var 9 mån vilket många av hennes DS-kompisar inte gjorde. Sen satt hon och satt, ville inte alls förflytta sig.

Hon gjorde sitt första tecken när hon var 16 mån, sova! Jag tycker det går ganska trögt med hennes tecknande, men jag tror och hoppas att hon samlar på sig. Hon gör inget från hon är riktigt säker, gäller allt:)

En jämngammal kompis till henne är en hejare på att teckna och härmar allt och en annan har inte gjort sitt första tecken än. Som sagt, de är olika!



Jag skrev ett inlägg i januari 08, då var Saga ca 8 månader. Om du vill kan du ju läsa det för att se vad vi tränade med henne i den åldern.



Vår kurator brukar säga: Maria det är det som är DS, allt tar lite längre tid!

Det tar ett tag att vänja sig.



Det blev ett långt inlägg, hoppas det hjälper dig lite. Hör gärna av dig igen!

Maria

2010-01-24 @ 14:51:27
URL: http://www.varsaga.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Hej!

Hittade din sida via "Sagas Sida".

Så söta barn ni har =)

Ja, det är så ovanligt att kunna ha kläderna sååå länge. Jag är ju van att storasyrran fick byta stup i kvarten =)Så det är en STOR händelse då man äntligen får sortera ut lite kläder tycker jag.



Vi har Max som fyller 3 år i Mars som oxå är född med det lilla xtra, kika gärna in om du vill på vår blogg.

Kram Anna

2010-01-24 @ 18:48:14
URL: http://ettnyttliv.wordpress.com

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: