mitt nya krypin

åh så fint maria har gjort här inne
tack tack
super nöjd.....

så nu har man packat allt inför morgondagen
blir tidigare än vanligt för alla barn
då de ska lämnas av på fritids och dagis.
sen bär det av till glada huddik...

få se vad dom ska kolla imorgon
alina har ju fått en mängd remisser utskrivna till div doktorer
och nu ska vi till hab men jag kände inte igen drs namnet??
men men får bli en överaskning imorgon då....

ska glo på nya steven segal filmen
suck och stön
men men man måste göra mannen sällskap
så han har någon att disskutera den med sen :P

nej nu säger jag god natt

och se på F*n 1½ cigg idag
det tar sig det tar sig......

Postat av: Josse

Ååå nice blogg =)

Hade jag haft kvar min hade jag absolut anlitat den som gjorde din =) super nice!



DUKTIG DU ÄR! KEEP IT GOING, SNART ÄR DET INGA CIGG ALLS!

2010-01-25 @ 23:03:22
Postat av: Mary

Åh vad fint du fått det här på bloggen! Lycka till med habbesöket, det kommer gå jättebra. Upptäckte häromdagen att Tyra hade långa armar och fingrar när hon lyckades välta ut min kaffekopp, som tur var var det kallt. Duktig är du oxå som som håller på att sluta röka, som jag hört inte är det lättaste. Ha en bra dag! kram

2010-01-26 @ 08:29:28
URL: http://frokenkrumbukta.blogg.se/
Postat av: Catharina

Fin bloggdesign du har fått nu :)

2010-01-26 @ 18:11:46
URL: http://cottis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: