tystnaden

är helt underbar :)
efter ett långt jullov så har skolan äntligen börjat
både barn och mamma behövde det :)

neo han vinkade glatt åt mamma imorse när jag lämnade han på dagis..

nej nu ska jag byta på lill pruttaren ....

neo och alina


pappan på väg att åka i backen


chloe och hugo på väg upp igen


jag och neo


alina nedbäddad i vagnen


neo sov i nya stor sängen i natt , det gick utmärkt....

Postat av: madde

usch vad hemskt :/ Blev så nojjig när jag läste det där :( fy vet inte vad jag skulle göra om det hände ella! Visst nu är de vell inte jättevanligt! MEN det händer ju :/ De räcker för att skrämma mig :(

2010-01-11 @ 11:09:24
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: Josse

Halloj!

Härligt att kunna gå in och se bilder på sötaste ungarna :P måste komma ner snart för oftast är det ju bara dig på tele och Chloé på msn :P



jaja hoppas det går bra med colan =) jag har ännu

inte fallit för frestelsen!

2010-01-12 @ 01:28:03

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: