.....


den 30e ska man på bio med en massa tjejer
skoj skoj
eclipse....
läste ju alla 4 böcker nu ihelgens som var
hihihihi
dom är ju helt otroligt bra..

hela helgen är bokad
sommaren är här
pollen lika så¨:(

lite halv deppad över alinas utveckling?
hon börjar ju hänga med mer i kroppen sin
men jag tycker nej jag vet inte riktigt vad jag tycker
:)
alla runtomkring henne tycker att hon utvecklas mycket
tror jag blir lite blind ibland :)

nu ställer hon sig i kryp position av och till iallafall
en ny grej :)

nä matdags

Postat av: Johanna

Hej jo det är bra med hann nu och är hemma igen med antibiotika de visste inte vad det var.

Med magen är det så där tyvärr har jag redan fått för mycket fostervatten och äter nu bricanyl för prematura sammandragningar och har ett sf mått som är fem veckor för stort på lägsta normal kurvan :( det får gå ska försöka jobba in i det sista iaf även om det är jobbigt och full fart hemma. Såg att lillan redan är ett år du får gratulera henne från mig och hälsa alla barnen/ Johanna

2010-06-17 @ 18:56:56
URL: http://theperfectfamilydiary.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: