hm

e lite halv orolig över alinas huvud som ständigt ändrar form
men nu har jag glott igenom alla 20000 kort som finns på henne
och nu känner jag mig mer lugn än igår :)

hon har nämligen som en liten ''ränna'' ned från huvudet (där bebishålet är )
hela vägen till ögon kanten
men om man kollar på kort tex så syns den av och till tydligen
:)
hon har ju alltid haft en kraftig blå ven som går ned just där ''rännan'' är
så ja som vanligt linda hypernervis över allt!!!!
men förstå känslan man fick i magen när man helt plötsligt
känner att det är som typ en lång spricka (fast en bred spricka)nedåt
åååh fick is i magen jag :(
men men nu har man kollat och spånat lite
så nu är man lugn igen......


men men hab syster ska få känna lite hon med på måndag
om man nu kan åka dit, alinas koppor e inte riktigt ihop torkade
men snart så....

hunnit med massor som vanligt.
fiskat, kalas
ja rännt runt som vanligt
fick tok begär efter svamp letning idag
då vi åkte och spana in en fin fin sandstrand
och skogen innan var så vacker

men alltså blåbären kommer komma tidigt iår!

sköj det!

nä nu ska jag nog ut och ta en rök!!
japp jag var rökfri i 3½ mån
sen börja jag tjuv röka av och till
till att nu den senaste veckan röka varje dag igen
och jag känner hur äckligt man luktar och hur dyrt det är.

så idag hämtade jag ut nya sluta röka tabbletter
så nu kör vi med försök 2!!

suck suck.....
men det kommer nog gå bra det här......

nu blir det snart hajen 3 tror jag :) längesen man såg den

här ser man venen precis där är det man känner det hela :)

Postat av: Ronja

heej :) sööööt hon är Mini ... kul å se er när ni hade tittat på stranden :) / Ronja

2010-06-06 @ 22:21:23
URL: http://mysweetbabyneo.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: