Men F*N då

har ju helt glömt bort åh skrivA en viktig nyhet här ju
förra veckan fick våran älskade FASTER JOSEFIN KÖRKORTET
så nu är vi några fler med körkort wiiiehooo
grattis grattis till henne!!!

Ikväll blir det bio
ECLIPSE
för er som missat den saken :)

mini är sjuk
men lätt hänt när mamman hennes drar med henne på bad stranden tydligen
:(
tjock hosta pipig och jobbig

alina har även 5 tänder nu
och de 2 nere börjar äntligen vrida sig åt rätt håll
dom stack upp lite hel galet förut ...

surrat med hab eller special pedagogen iallafall
resurs prat
nu har vi klivit in på ämnet assistent
har ju en tjej jag vill ha till alina
så är det bara!!!
och om jag ska jobba skift kan en assistent bli på tal
eller avlastnings timmar
what ever

jag vill jobba mer, och jag vill ha henne till alina
få se hur många år jag får bråka om den saken då!!!

men hab e helt på ska skriva intyg och dyl
då alina är efter i grov motoriken
hon är en smart tjej som kan mycket
men kroppen den vill inte hänga med lika snabbt ...

pratat med rektorn oxå
men dom hade tänkt sig en fröken som resurs
men dom ska inte ta in någon mer, utan
en fröken ska bli hennes resurs
men ja ja jag fattar inte liksom
om dom ska ta en fröken som resurs måste dom väll ta in en ny fröken till avdelningen?
visar sig i aug hur dom tänkt sig det hela

men jag är tyvärr lite skeptisk emot fröken som resurs
visst dom är utbildade och så
men jag tror det är jag som är lite kinkig på kontrollen runt alina:)
får jag tjejen jag vill ha
så vet jag allt som sker runt henne liksom :P

nää ska skura färdigt golvena.

tjingeling
min mamma, min farmor , min mormor och alina <3


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: