öron doktorn

var vi till idag
han kollade i båda öronen , gjorde rent dom från all vax som fanns där...
så skönt , sen hade jag och pappan haft rätt
hon har jätte hårt vax.
så nu fick vi örondroppar som vi ska droppa i lite då och då
dom ska mjuka upp vaxet så det kryper ut lättare


men inget vatten i något öra och bra med luft bakom trumhinnorna
men men
fick hela prosceduren berätta för mig
vad som kommer ske om vatten visar sig nån gång framöver

vi kommer kallas 1 gång i halvåret
och vid frågor eller annat så ska vi bara ringa

jag gillade denna doktor hel mycket
han var lugn och hela han utsrålade en säkerhet
så man bara känner sig så där trygg och säker...

men hon är trängre på vänster sida

hihi just nu sitter mini och gör en massa ljud , skrattar pruttar och låter
haha hon kanske hör sig själv igen nu

för hua vad vax hon hade i öronen :(


nej nu blir det till att dammsuga av här och pyssla på lite
sen ska jag vila när pappan kommit hem
för imorgon ska jag åka måååånga mil i detta land
blir nog runt 100 när kommit hem igen :)

så på återseende


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: