crusing i timrå

igår tog vi en sväng upp till timrå
vi kom dit vid 18 tiden
var hemma tjugo i tolv :)
en härlig kväll, träffa på roligt folk
hugo och neo var tok impade av ''fulmoppen'' :P
haha dom hängde i den säkert en timma...

hugo samlade pant burkar, idag pantade han dom
hela 26 kr fick han ihop...
duktig han (han samlar ihop till en skateboard)

barnen åkte raggar bil och hade det gött....
nej härligt att komma iväg så där

nu har vi bokat in gubben på körskola, betalt och klart.
störtskönt
jag har köpte en ny kamera :)
måste lära mig alla inställninga rpå den
men en canon digital vart det!!

är lite lätt elak på vår bvc tant. här har man oroat sig för minis vikt helt ionödan
vi träffade ju dietisten i fradags, skönt det , men helt i onödan
då bvc tanten lagt in mini på ''normala'' barns kurva
så när hab lagt in henne på ''rätt' kurva så ligger hon över på allt !!!
åh kan inte med ord beskriva hur elak jag vart
för här har doktorer och vi och hab funderat på minis kurva
varför hon legat så mycket under
innan dom upptäckte att hon var inlagd på fel lista
åååh inkompetens på hög nivå.

så våran tjej ligger över på vikt och längd
skönt skönt.. så även om hon är lite för er som ser henne
så ska ni veta att hon är precis som hon ska !!
sittningen börjar komma mer och mer , men att slänga sig bakåt helt plötsligt
sker ofta :(

så livet går åt rätt håll
att gubben är inbokad och ska köra igång med lappen
ja det är så skönt det med
äntligen liksom :)

ha en fortsatt bra dag
kramis


se man ser lite av tänderna hennes

Postat av: Maria

Så härligt. Visst kan man bli trött på "folk" som inte har koll på saker som man tycker de borde veta. Varje gång vi var på BVC Sagas första år fick jag påminna om att de skulle rita på "DS-kurvan". Hur svårt kan det vara att komma ihåf när det bara finns en liten DS-tjeje. Man blir både trött, arg och besviken.



kram Maria

2010-05-09 @ 17:41:27
URL: http://www.varsaga.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Men åh va trött jag blir att jag inte frågat dig det förut, det är så självklart för mig... tycker inte hon ser så liten ut så jag har undrat lite, nu fattar jag varför. Förlåt... :)



Och du - allt annat kommer med tiden. Det gör det. Men olika barn tar olika tid på sig med sitt, och våra barn tar ännu längre tid på sig för allt. Oroa dig inte så mycket.



Min sambo-E brukar säga att han är mer orolig för vad det ska bli av L, våran "normalstörda", för han måste klara sig själv i samhället. M kommer att bli omhändertagen, ingen väntar sig nåt av honom, han förväntas inte jobba och försörja sig, eller ta examen eller doktorera, så allt han kommer att göra och lyckas med (för det kommer han ju såklart att göra) är bonus och kalasbra. Rätt bra tänkt tycker jag, även om jag inte lyckas själv alla gånger.

2010-05-09 @ 21:31:46
URL: http://iannashuvud.wordpress.com

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: