idag

känner jag mig stark igen
har haft en svacka då det gäller ciggaretter :(
rökt flera gånger :(
men nu e jag rökfri igen
vet inte varför jag fick för mig att röka igen efter 3 mån uppehåll ?
idiotiskt och så lukta jag tok illa :(

men men nu e man rökfri igen
skönt skönt 6 dagar av synd jajaja
bara man lägger ned skiten igen

haha fan va vatten jag drack igår


nej nu ska jag träna lite
sen ska jag in till huddik hämta pappan i huset
han gör risk 1an idag han
skönt skönt
han e på g, faserna han gjort hittils
ja utan hjälp eller bok så får han mellan 55-61 rätt
mm han kommer ha jätte stora problem med teorin va? :)
haha  eller hur
igår kom han in efter ha gjort en fas och sa - det e inte så svårt som jag trott

det här fixar han rakt av.....
han gör 2 faser om dagen , då borde ju teorin sitta när det e dags
för allvaret.

aaah visar sig

nej hörs senare

Postat av: Mia

Lycka till med ciggen.. :)



Alina är så himla super söt!!

Tycker du gör ett super bra jobb som mamma till 4 kids. KRAM

2010-05-12 @ 10:53:15
URL: http://carpediembabyswe.blogg.se/
Postat av: Faster josse

Fastern börjar den 25 maj men risk ettan, börjar övningsköra den 31 maj :P halkis den 14 haha ;)

2010-05-12 @ 23:03:52

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: