idioti

på hög nivå börjar det hela kännas som!
alinas nya ''underbara'' doktor ringde imorse
nu ville hon att vi kom in på allergi test
och så skulle vi visa henne hur vi gör när vi använder ''puffaren''

ok sa jag vi ska in idag har ni tid idag då?
hon återkom 10 min senare och sa att vi var välkommen kl 13....

så in och alina gjorde ett prick test
på ägg, mjölk och vetemjöl
inget utslag.....

så nu ska hon väll testas fler gånger då
visst skit bra att få ordning på varför hon får så mycket prickar

men att hon typ ska kolla upp en så att man gör rätt med puffaren
fan nej jag vet ingenting jag
men sköterska tyckte det hela vart så pinsamt då mini
satt helt still och andades in sina 8 andetag och allt bara såg bra ut

så innan jag gick så slängde jag ur mig några trevliga ord
till alinas överläkare.. :)
tycker liksom inte att någon som är yngre och som ''BARA''
är en underläkare ska få leka dadda med oss hur länge som helst
att hon ska få en att känna sig värdelös på det vi gör liksom....

men men hon har blivit besatt av alinas andning och prickar
få se vad mer för skoj hon hittar på nu då!!

jag är elak jag är arg!





fick frågan av hugo häromdagen
när vi satt åh pratade om ''tjocka släkten''
att när skulle han få träffa sin halvsyster då?
för han har ju faktiskt 3 systrar så det så!!

haha häpen jag vart
så ja då får man styra till det då
så herren i huset har koll på alla sina syskon då!!!

dom börjar bli stora chloe och hugo
underbart men skrämmande på samma gång
<3

nu ska man hoppa i sängen
så man orkar med morgon dagen





en ursäkt vore fint! en ursäkt kommer jag aldrig få
var det värt det?


nej nej jag ids inte ..... tyvärr
find someone else

u cant hurt me no more!


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: