jaha

jag vet jag är skiiit dålig på att svara folk
men jag läser allt ni skriver och tycker ni är
helt underbara.....

rökfri idag oxå
japp nu kan jag kalla mig själv rökfri igen
:)
ingen risk för återfall igen.
nu e man less på skiten

:)

åh åh åh vet inte
e nervis inför nästa vecka
ska åka in själv på tisdagen :(
gubben har ju tagit en hel del ledigt nu i och med körkortet
så nä han kan vara på jobbet
så far jag och mini in själv på röntgen
undra om man får nå besked då
eller om man får dom lugnande orden,
-vi ringer om vi hittar något :)
haha
vem hoppar 5 m varje gång telefonen ringer sen då......?



men ja blir halv less på en del som bara piper om allt?
fan se det ni har .......
vi andra i min sits vi har liksom inget val
vi måste gå denna väg , ingen väg man valt
med sjukhus, hab , prover , inläggningar
röntgen - u name it
men när man bara letar fel
hela tiden bara negativt jämt
?
va jag blir ledsen då , faktiskt
jag tar illa upp helt ärligt

varför vet jag inte
men det känns som ett hån mot oss som verkligen får kämpa
vi som verkligen måste ge allt utav oss själv , vi som inte har något val
så kommer det någon av fri vilja och vill in i leken bara för att ???
för att få ''fel'' uppmärksamhet?

äh inte mitt problem , men det gör ont i mitt mamma hjärta iallafall :(
( och så kan ju rätt människa ta åt sig denna gång , inte du eller du )

mamma Linda

Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

Hoppas allt löser sig med de negativa som cirkulerar runt er!



Fint kort!

2010-05-13 @ 11:42:49
URL: http://thinajonas.blogg.se/
Postat av: Annika

Känner verkligen igen mig! Blir gaaalen på folk som gnäller över små-grejer. Kom igen när det verkligen gäller! Men det är svårt att säga rent ut tycker jag.



Jag tror jag har missat något, vad är det ni ska kolla på tisdag? Håller iallafal tummarna på att allt gåra bra vad det än må vara!



Ska ni åka på DS-lägret vecka 28 i västanvik?



Hälsningar

Annika

2010-05-16 @ 14:29:07
URL: http://blogg.flaxar.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: