Beröm

idag har både alina och mamman fått beröm :)
fy så skönt att höra.....

alinas sjukgymnast kom hem till oss idag
först låg alina blick stil vägra röra sig
hon var upptagen med att flirta :P
den nya grejen liksom hihihi

men sen vart det lite fart på henne och hon visade upp
alla sina nya konster.....
så vi fick beröm.....
tack tack...

ska få lite tyngre vikter till benen
då det funkar så bra med dom vi har...
men dom är så lätta så vi ska få lite tyngre
bad ska vi oxå börja på igen

men men skönt att hennes sjukgymnast kände och klämde lite.....
det lugnar mamma nerverna lite
för om det är någon jag har stort förtroende för
så är det just hennes sjukgymnast
hon har alltid kommit med bra tips och trixs som har funkat......
och hon har ju haft alina sen hon va bebis
hon vet ju hur alina har varit liksom
allt blir så mycket enklare då ju.....
man slipper förklara allt........

har följt en tråd inne på familjeliv
ojojoj
vilka människor det finns....
men jag antar att visa saker kan man bara häva ur sig
ingen skam i kroppen där liksom?
och anonymt dessutom.. väldigt knepiga människor som finns där ute.....

usch sånna gör mig illamående......

nä kycklingrulle dags

Postat av: evelina

Nej jag tycker inte heller hon har det och inte din bebis heller :) Alla dina barn är så söta men din minsting, hon är såååå sööt så jag bara vill äta upp henne!!!!! Måste bara få säga det, vackra unge!!

2010-09-02 @ 23:26:54
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: