svampar

ja trattisar fyndade man idag i skogen
härligt...
dagens fångst:

att gå i skogen e terapi för kropp och själ....
iallafall för mig
alla saker man grubblat på eller tyckt vara omöjliga att lösa
ja ,man hittar lösningar bara så där
och man slappnar av mer...

hm
lilla alina har blivit en helt ny bebis på några dagar
hon har blivit stor
och hon försöker hänga på sina syskon
och blivit en riktig liten knähund
eller hon har blivit ta-upp-mig-och-bär-mig-dit-jag-befaller-tjej!!
så det så.....

och hon kör hårt med oss i ca 2 timmar
sen powernapp i 1 timma
:)
så våra dagar eller mina dagar
har börjat gå väldigt fort

och äter som en liten häst
inget stopp där inte
men nu äntligen har vällingmagen dykt upp
(men här kan vi kalla den grötmage)
alina älskar kall risgrynsgröt med frukt

hm en del är bara elak helt enkelt!!




Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: