men

måste nog tillägga
att jag liksom älskar vårt liv

en dag utan lill buset finns inte.....
:)
just nu e hon tok höjd rädd
lyfter man henne lite för högt skriker hon rakt ut och river tag i en
(ja river tag i en, man får fina märken)
blommorna kan vi pussa utan problem och gosa lite med
,,hon hatar ivanliga fall blommorna och undviker dom hellst...

så ja vi misstänker att hon är inne i en växa period
då byter hon fobier.....(?)
ni ser

jag får dåligt samvete så fort ja lättar på hjärtat...
för man kan inte klaga liksom :)

Postat av: Anonym

Ser upp till dig, som du är ska jag bli som stor.

2011-12-30 @ 04:52:59
Postat av: Cecilia

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2012-09-01 @ 12:37:01
URL: http://allaprivatlan.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: