årets segaste dag :(

men skojaru eller.
fy fan regnet har öst ned
inte mycke man kan göra på jobbet då :(
så jaaaaaaaa
jag tror jag har terrat alla idag
suttit alldeles för mycket framför datorn....

känner mig seg åh nejvilken sego dag

sen när man får sånna härinne dagar
tänker man för mycket, överanalyserar saker
inte bra inte bra.....

imorgon är det åter jobb
och sjukhus besök med mini
ögon dr ska få fint besök av oss .......

vad ska man skriva?
tror jag ska dona till en ny blogg
där man kan skriva mer fritt
den här handlar om la familja :)

återstår att se hur jag ska göra

sugen på att plugga igen
bli nåt smart kanske
fan jag har hamnat vid ett väg skäl i mitt liv

what to do , what to do??


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: