tänk

vilka kloka ord en del kan häva ur sig alltså
sånna där kloka ord man borde följa...

men sen när man vet att den som lagt ut dom där orden
beter sig som värsta skadan in real life
ja då blir man lite full i skratt

vad är man ute efter då??

jag menar folk är inte dum i huvudet

men så länge det ser bra ut i skrift
så kan man bete sig hur som hellst irl eller???

jisses man blir lite mållös


men karma is a bitch....

så det hela löser sig nog
när leken blir till allvar typ......




jag har fortfarnade stora problem själv
jag har tappat bort en del av mig tror jag
den delen har varit borta lääänge
men jag börjar hitta tillbaka
och det är både på gott och ont

för jag är trött på att serva andra hela tiden
trött på att vara den där starka
den som alltid gör allt

sen att få höra gnäll
när jag verkligen inte gör allt
ja då blir jag matt

för seriöst hur fan har jag orkat så jävla länge???
hur kunde jag försuma mig själv så jävla hårt???

any one?


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: