inställt

vart ögon dr imåndags :(
hon va sjuk eller jag vet inte riktigt
jaja
bara invänta ny tid då

nu är det soooommar lov
förvissa....

börjar bli lite less på att jobba jäääämt
är för snäll ibland

men näääää
nu håller jag tummar och tår
att jag får lite mer tider hemma till hösten
annars ja nej jag kommer nog börja jobba
lite mindre iallafall.....

börjar bli trött
inte bra så dags att dra i bromsen lite då....


idag fyller vår minsta stjärna hela 2år
wow
2 år sen
herregud
vad mycket nytt den här lilla damen har lärt mig på2 år

hon har fått mig att bli mer öppen av mig
om allt
hon gör mig glad, missförstå mig rätt alla mina barn gör mig glad
men har man en dålig dag
så kommer det en liten dam hoppandes i la turbo fart
lägger handen på en och utbrister i en lång charong av baby joller
lägger sen huvudet på sned tittar lite extra hårt och säger sen haaa??
haha man smälter

menj a ni som träffat mini vet ju,
hur lätt är det att säga nej till dom där armarnas om sträcks upp mot en ?? :)

så stoort grattis tilllilltösen
2år idag

nyfödd


ja 2 år (nästan)


Postat av: Maria

Stort grattis på födelsedagen söta tjejen!



kram Maria & Saga

2011-06-15 @ 17:39:27
URL: http://www.varsaga.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: